3 X Träning + 1 Mil.

Trött, trött och trött, kan nog inte säga så mycket mera just nu.
Har tränat tre gånger idag, en gång i skolans gym för att ta igen en lektion, sen hade jag dans och sen gick jag och tränade på gymmet.
Är så sjukt trött, sov ju inte 9 tim, i natt precis.
Hade foto i morse, vi kopierade och sedan så blev jag och Åza klara lite tidigare så vi fick gå ut och fota.
Efter de hade vi lunch (träna) och sen dans. En rolig dag, hoppas fredagen går lika snabbt som dagen idag.
I morgon är det helg, mycket skönt, men det blir inte mycket ta det lugnt för min del, - jobba, kalas, jobba och kalas. Min bror fyller 24 i morgon så det blir kalas oss honom lördag och söndag. Mycket trevligt att träffa sin släkt.
Ska snart käka lite sedan gå ut och gå med min bror. Jag vill gå någon sträcka som är ungefär 1 Mil så får se vad det blir.
Måste bara tilläga att idag hade jag en stor miss på mina kläder, men sånt händer väl ibland.

Dagens:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0