6:e

Idag är det 6: e dagen i rad jag tränar, i 5 dagar har jag kört gym ensam, men igår bestämde jag och Lotta att vi skulle ta ett medel gympa pass idag. : D det var ju jobbigt på sitt sätt. Jag är ju inte tränad för att hoppa och sånt shiit. Men jag är trött med tanke på att jag somnade sent och gick upp vid 11 tiden för att träffa Lotta vid halv 12.
Jag gick sedan vid 13,00 tiden från stan upp till sjukhuset för att hämta min glömda cykel där. Cyklade sedan hem och nu sitter jag här med mitt protein.
Man får se vad som händer ikväll är så sjukt trött nu, det blir inte korgen iaf.
Chill nu ett tag och en dusch om en liten stund.

Tjing pling



image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0