Äntligen

Nu är det helg, så sjukt skönt.
I natt sov jag ungefär 9 timmar exakt, det var väldigt skönt, men ändå nu så är jag sjukt trött. Jag ska sova snart, så man orkar med kvällen, jobbar ju som sagt till 03,00 på natten.
I skolan så hade jag en lektion, de var Mum på morgonen, så jag slutade 09,50. men va kvar i skolan, käkade, pratade och umgicks med Åza. Kom hem ungefär 13,30, sitter bara här och gör inget alls.
Jag tänker mer och mer på en grej.
Hoppas nästa vecka går lika snabbt som denna, har varit på alla lektioner förutom 1 och det var klassrådet. Är lite stolt över mig själv, har även tränat en massa.
Nä, nu ska jag nog dricka lite sedan ta och sova fram till 17,00 ungefär, har då två timmar på mig att fixa mig och käka lite.
Ha en bra kväll Stör mig Gärna på mobilen. :D Tjing pling

Dagens:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0