Början på något nytt

image94

Äntligen
funkar bloggen, man har saknat den på något sätt, man sitter ju alltid vid datorn på kvällen och vill skriva sitt lilla inlägg om dagen, men de har inte funkat. Det är första april, har doc. inte lurat många men det har varit en så sjukt skön och bra dag. Börja med att gå till skolan, käkade lunch med Linn, hade sedan svenska och idrott, på idrotten så var vi fyra stycken som körde lite för oss själva, vi körde allt möjligt, sedan gick jag och tränade träffade Linn utanför, en förvåning .. va så sjukt trötta så vi körde bara några maskiner, men de är alltid något, tränade bröst och rygg. Sedan gick jag hem, drack mitt protein, har beställt två nya smaker, choklad mint och vanilj. Sedan gick jag till Natalie, med tanke på de så sjukt fina vädret så gick vi till OK och köpte glass och så gick vi till stadsparken och chillade där ett tag.
Gick till hemköp köpte lite mat och sånt där. Vi lagade mat och diskade lite disk, maten va sjukt god :D (bild nere)
Kollade på "du tror du kan dansa" älskar verkligen killar som kan dansa, shiit, det är så grymt snyggt, jag ska följa de till slutet.
Gick hem vid 22,00 båda va så sjukt trötta så vi va på väg att somna sitter nu här, ska skriva sen prova att sova.
I morgon är de är en vanlig dag, skola och träna, sen bara chilla. =)

Hade Tjing pling
 
Dagens:              Mat:                        Vi:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0