Cash

Det glider, ja det glider nog just nu. Skolan går bättre, livet är i allmänhet bättre.
Jobbar, går i skolan och mår OK.
Kom hem från "jobbet" för ungefär 30 minuter sedan, vet egentligen inte varför jagjobbade på Centro ikväll, men det gjorde mig inget, fick pengar för de så.
Folk tycker jag handlar hela tiden och att jag är bortskämd, på vilket sätt är jag bort skämd? Jag jobbar, och får inte alltj ag pekar på. Andra festar, shoppar och allt vad de gör,  när de inte har pengar så säger de till sina föräldrar. Men jag tar mina pengar till allt jag gör, Ok min pappa betalar min telefonräknig och sjukhus grejer. Kan få pengar när jag ska käka ute eller göra något speciellt.  Men annars allt betalar jag allt, till och med mitt egna schampo.. Men iaf, jag mår bra så varför klaga. =)
Ska sova snart börjar halv 9 i morgon
Sov gott Tjing pling

image176
(Tog en massa ploj bilder för ungefär ett år sedan,  jag var hemma och hade det tråkigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0