En bra början

Med tanke på att bloggen är helt knasig hela tiden så har jag inte uppdaterat den sen i lördags eftermiddag, men har mest chillat. I lördags så gick jag, Linn och Janna ut, vi var hemma hos mig innan och fixade oss och så där. Gick ner till ungefär 23 tiden. De var Nice med folk inte för mycket och inte för lite, det var faktiskt en ok kväll, kanske inte kan bli så mycket bättre om man inte har druckit nu för tiden, köpte bara en X-cider inne på lotus, kände inte för att dricka. Vi gick hem vid 01,15 tiden tror jag, eller Janna ville ha mat så vi gick till kebab huset. Efter de tog Janna bussen hem och Linn gick hem till mig och sov, vi somnade väl framåt 5 på morgonen. Något trött var jag, dagen efter så åkte Linn hem var hundvakt ett tag sedan kom hon igen så åkte vi ut till slagstaglass och tog en varsin glass, Ruffs var också med. Sedan tog vi bussen tillbaka lite senare så va Linn hungrig så vi gick till Billyboys och käkade, tog en pommes med Bea sås. Mhh så gott. Sedan gick vi hem till mig. Om ja mins rätt. Men iaf Linn sov hos mig igen. Vi kollade på tv och så där. De var mysigt..

Måndag

Vad säger man nu då? Skola, segt som fan att komma upp, men jag kämpa de upp Linn satt på kanten på sängen och gjorde väl inget. :D vi gick till skolan till 12 då vi båda började, jag hade dans, vi har Ballet på dansen nu, fy fan va de är jobbigt, de kan man inte tro, men ja lovar de är de. Sen va de som en vanlig skol dag slutade halv 4. träffade Linn 16,00 åkte hem till hennes nya hem i myrtorp, hjälpte till att bära lite lådor och sånt där. De var väldigt trevligt, och nu sitter jag här, en väldigt trevlig måndag, men är på väg att somna riktigt snart med tanke på att vi somnade runt 3 i natt tror jag..


Ha en bra kväll Tjing pling

  

Dagens:                                                             Tjejerna:            Glass:

Lördag:                söndag:           måndag:

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0