Fika & shoppning

Den bästa skoldagen på länge, har inte skrattat så här mycket i skolan på ett bra tag. Både på svenskan och på idrotten så skrattade jag som jag vet inte vad.
Som sagt en väldigt trevlig skoldag. Efter skolan möte jag upp Linn, vi gick och fikade på Kaféerutan, vi satt där och planerade våran lilla plan vi ska försöka få igenom hela vägen. Efter våran fika så gick vi runt på stan.
Vid 18,30 kom jag hem, på engång jag till Hk och hämtade ut mitt paket med kläder. Blev både glad och lite besviken, men det är väl de man bara kan bli när man beställer kläder.
Ska snart lägga mig och kolla på tv sedan ska jag nog sova. Är så sjukt trött.
Tjing pling
Dagens:             Dagens köp:
                             Tubbtop, Linne, linne/top och t-shirt.
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0