Foto

Detta inlägg är från igår.
Foto är nog bland de roligaste ämnena. Även fast jag kanske inte är bra så är de kul.

Hade foto som första lektion idag, jag och Åza var ute och fotade lite. Man skulle fota 2 dåliga saker om Eskilstuna och två positiva eller något liknande, sedan hade vi missat en uppgift som vi gjorde samtidigt, den uppg. va att man skulle fota ett cd omslag. Den bilden blev ok tycker jag, just nu har jag analogt. Det är ju roligt på ett sätt men digitalt kan man göra så mycket mera med en bild.

Efter foton så skulle vi ha NK men de hade vi visst in, den verkade inställd. Hela klassen gick och käkade, sedan gick jag och Åza till Foto igen för att framkalla cd-omslag bilden. Den skulle vara inne idag.

Sedan vid 14,45 hade vi dans, Ballet är då inte min starka sida, så sjukt jobbigt, man kan då inte tror de men jag säger bara: - Det är så jävla jobbigt.

Efter skolan eller efter dansen så gick jag och tränade i ungefär en timme eller lite mera vet inte riktigt. Körde inga "maskiner" körde bara tyngder och annat som fanns i gymmet.

Kom hem drack mitt protein, Blandade vanilj med halon och då blev Vaniljen ok annars smakar den anus bajs.

Käkade efter ett tag mycket god mat, nu sitter jag här och gör väl inte så mycket ska kanske till min mamma och hämta min lapp om hur mycket jag får tillbaka efter skaten eller hur man nu säger. Kommer få Ca. 4500 kr så det är Nice. Ännu mera sparande till resan med dom pengarna blir de väl nästan 9000 kr om ja inte mins rätt.

Min kusin ringde nyss och frågade ifall jag kan jobba på lördag!? Och visst kan jag de. Så är bara "ledig" på fredag kväll och söndag så klart.

Chill i kväll, ska kolla på "du tror du kan dansa", duscha och inget mera.

Snart helg så sjukt skönt. Ha en bra kväll

Tjing pling


Dagens:


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag trodde också att jag skulle få tillbaka jättemycket på skatten med tanke på att jag betalat 30% istället för 11%, men icke! Jag fick bara 1000 kr. 1900kr drog de för nåt pensionskit, sen drog kyrkan pengar, aktievinsten med mera, med mera. Inte alls någon rolig överraskning! :( Vart är det du ska resa någonstans?

2008-04-11 @ 20:06:31
URL: http://cwm.blogg.se
Postat av: Sofia

jag har betallt 32% oj så mycket jag tror jag fick 1200kr för pasion grejen. Kyrkan varför ska de ha dina pengar för!? det låter lite knas. men lit pengar är alltid pengar. Jag och Linn kanske ska åka utomlands i sommar. =)

2008-04-11 @ 23:42:04
URL: http://fotini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0