Inte ett moln...

.. så långt ögat kan nå...
Det är så sjukt fint väder, då kanske man tänker fan gör hon inne då. ?
- Vad gör jag inne? Jag orkar inte gå ut, jag somnar snart. Funderar på att sova lite sedan ta min lilla promenad.
Min pappa visade en sida där man ritade sträckan man går så visar den hur långt det är. Den sträckan jag går är 5,56 km, så det var ungefär så långt jag sa. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra så jag ska gå länge, kanske svänga upp mot Vilsta och gå bort mot Nyfors kanske sen igenom stan.?
Men får se hur det blir. Jag älskar verkligen det här vädret.
Jag och Åza satte hos på trappan på fridstadstorget sjukt skönt. Hade bra dans i dag, en väldigt "ovanlig" måndag vill säga.
Som sagt jag får ju inte träna denna vecka så jag ska ut och gå nu varje dag. Har ju dansen och idrotten i skolan får väl kämpa extra där.
Ha en super solig dag :D Tjing pling

Dagens:
(Åza tyckte jag var sommrig idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0