Känner mig duktig

Jag är duktig! Jag är stolt! Jag ler iaf!

Känner mig så duktig, jag gick till skolan idag, käkade mat med Puffi. Hade dans som jag inte var med på.
Jag ska till Ortopeden igen och få mitt andra knäskydd, men jag ska säga till om ett anat knäskydd som min sjukgymnast sa att jag skulle ha istället.
Efter dansen hade jag Nk, som vi hade 20 minuterpga., att alla gick, vi ska jobba i grupp. Så vad ska man göra om en i gruppen drar? Jo drar själv med. Mdk:n va inställd mycket skönt,  även Svenskan är inställd i morgon.
Efter skolan gick jag och Åza lite snabbt på stan köpte ett par orange leggings och byte min converse till en större storlek. Gick sedan och tränade de va skönt, hade mycket energi så jag gick i 20 minuter och sprang i 10 minuter. Det är inte mycket, men alltid något har inte sprungit på säkert ett halvt år. Körde ben har inte kunnat göra de tidigare men idag gick de bra, körde även rygg, måste göra de, kör för mycket bröst så mina axlar börjar vara mera framåt än i mitten. Gick hem käkade, min två bröder kom förbi, Philip var den som gjorde maten, mycket gott.
Vid 18,00 tiden tog jag en skön promenad,det blev mot balsta, bort mot Ekängen, förbi golfbanan, kom bort vid djurgårn, Sveaplan, Danes bar och bort mot stan, sedan igenom stadsparken, de tog väl ungefär en så där 1 tim. Jätte skönt ska försöka gå den sträckan varje/varannan dag.
Kom hem för en stund sedan som sagt, ska bara chilla nu kommer att somna tidigt ikväll somnade 5 i natt och gick upp 11 inte många timmar sömn blev  de inte.
Fick även mitt protein idag, tack bror för dem. :) Bra att ha bröder ibland. iaf när de bjuder på grejer.
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:           Dagens köp:
Blå stickad tröja, vit linne, svarta leggings, blå "kjol" 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0