Löning

Idag blev det lön, men hälften försvann lika snabbt som jag fick de.
Hämtade ut lite väskor och tröjor och mitt fina halsband, linserna hämtar jag nog ut när jag får pengar nästa gång.
(Bilder finns där nere, på grejerna)
Var även på stan med Linn en snabbis, kollade inte så noga med tanke på att vi ska till huvudstaden i morgon, jag ska försöka att inte shoppa så mycket, har ju inte super mycket pengar och det är ju bara i början av månaden, men ska aldrig säga aldrig. Pengar rullar ju in som de ska så det är ju lugnt... HA!
Linn kommer om en stund, hon ska sova här för vi ska ta ett tidigt tåg, redan 08 (som i Stockholm 08), så det blev lite smartare att hon sov här. men egentligen ska vi ta 09 tåget men 08 lätt lite roligare. :D
Ska duscha och lite grej innan Linn kommer så man hinner fönaa och platta de ikväll.
Ha en underbar kväll och en bra dag i morgon.
Tjing pling

Dagens:                                         
              (Samma pose?)
      

Dagens köp:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0