Mysigt

Världens skönaste och en väldigt mysig dag, hade som sagt en lektion.
Kom hem chillade och käkade, min bror kom förbi så vi gick ut,  vi gick till HK för att köpa en glass och sen började vi  våran promenad, när vi går förbi Balsta så säger han att hans kompisar spelar, så vi går ditt, massa killar och fotboll det är nice...
Nej då, det var en oseriös match så vi gick efter en stund, gick bort till Ekängen och köpte en cola och sura nallar som jag älskar. Vi vände tillbaka till Balsta och fortsatte att kolla på matchen en liten stund.
Man kan ju säga att man kände sig lite halft dum, jag stod där med Michaels kompisar säkert 7-10 st. Står jag där som ett fån, jag känner ju inte någon av de, vet ju att det är hanns kompisar, hälsar ju på 1-2 av de. :P
Kom hem chillade, kollade på tv och hade det trevligt.
Ska snart sova, är så sjukt trött var påväg att somna redan vid 20,00, kunde ha somnat om inte Michael va här.
För er som inte vet är Michael min lilla bror :D
Sov gott (S) Tjing pling

image171

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0