Onödigt

Jag är då allt för dum i huvudet ibland. Jag somnande 03,00 i natt som vanligt vill säga. Blir väck av min klocka och av Anita och Pappa. Går upp ungefär 07,45 tidigt för mig vill säga. Går alltid upp 20-15 minuter innan jag börjar. Behöver inte mera tid på mig. Iaf går till skolan vid 09,00 fast började 08,30. går inte på fotolektionen, sitter i cafeterian, somnar nästan, för efter ett tag vid 11,00 tiden så blev ja så trött av att suttit där 2 tim. Vid 11,30 gick jag till data salen, så klart så funkar de inte. Jag går tillbaka till cafeterian, läger mig igen, de är tur att de låter när folk kommer in, annars skulle jag ha somnat, möter Natalie vid 12,00 tiden, vi går och käkar, skippade naturen med, och dansen. Som sagt, jag var i skolan men gick inte på några lektion, smart arslet där. Blir fan sur på mig själv ibland.
Gick jag och tränade, och självklart är ju då "den snygge" där, kan då inte nämna hans namn, men gud så snygg han är. Tränade från 14,00 till 15,30. körde bl.a. armar och rygg, skönt var de och massa snyggingar.

Gick till Natalie och skulle jobba va där till hon slutade. 1,5 senare fick hon sluta. Gick hem till henne, hämtade lite grejer jag glömt, sen hem till mig, Natalie gick för en stund sedan för att hon skull träna.

Jag somnar snart, kommer nog vila lite. Kanske ska sova 30 minuter eller något. Ska kolla på tv resten av kvällen.


Ha en bra kväll Tjing pling

  

Dagens:  

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0