Ortopeden

Idag var jag på sjukhuset, skulle hämta mitt andra knäskydd. Men som sagt skulle jag säga till om ett annat lite mindre knäskydd,  mera för just mitt problem. Självklart så fanns de inte i min storlek, så jag måste vänta antingen till fredag eller när nästa leverans kommer. Så det är bara att ta och vänta som jag gjorde på mitt andra som ja nu inte behöver.
Men fan va de va kallt när jag cyklade ditt. Tog bussen till skolan, hade glömt bort cykeln helt. Gick till skolan, möte Åza vid 11 vi gick och käkade eller inte Åza hon mådde inge bra, hon åkte hem efter ett tag. Krypa på dig Åza.
Så då tänkte jag att jag skulle kunna gå och träna, klockan va ändå bara runt 12 tiden, men precis då ringer Linn och frågar om vi ska gå på stan och självklart så säger man ju inte nej till det. Jag köpte bara en till proteinshaker.
Ska börja dricka proteinet till frukost också med tanke på att jag aldrig äter frukost.
Efter de vid 16,00 åkte Linn hem och jag gick och träna, blev lite nya övningar för över kroppen väldigt skönt. Jag var lika inställ idag som igår att gå ut och gå men självklart så ska de ju vara sånt här underbart fint väder.
Gick hem, käkade ska snart duscha sen bara chilla ikväll.
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0