Slitigt

Hur ska man börja denna blogg då? Känns som att man börjar lika dant var ändå gång.
Iaf, var inte i skolan idag, orkade inte. Ovanligt? nej. 
Gick upp vid 13,00 tiden, käkade lite frulle, gick sedan ner och tränade vid 14,00. körde ett hårt pass på gymmet, de blev en massa olika arm och ben övningar. Vid 16,00 gick jag där ifrån, när jag kom hem duschade jag på en gång, riktigt skönt.  käkade och gick sedan till jobbet vid 19,00. Medans jag jobbar, så roar sig folk, men som jag brukar tänka, jag får iaf pengar och andra slösar de. Då blir man lite mera positiv till att ha ett jobb.
Det är inte alls roligt på krogen längre inte på Lotus iaf, men det kanske blir roligt om man väntar med att gå ut på ett tag och att man dricker då. Gillar doc. inte att dricka, men får väl ta och göra de nästa gång.
Träffade Lotta på gymmet igår tror jag att de var, då kom hon med ett väldigt bra ide, att vi ska samla ihop det gamla gänget och alla går ut och har så kul som vi hade när Linn fyllde, de va riktigt kul. Får väl se vilka som vill hänga med.
Tillbaka till jobbet, de va väldigt lugnt, visst de kom ju glas hela tiden, men inte så mycket som de kan vara, men mina fötter värker som fan, hade några andra skor som ja inte brukar ha. kom hem vi 03,00 tiden, ska sova snart och så får man se när man går upp i morgon.

Sov gott Tjing pling

Dagens:



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag har svårt att somna så jag klickade runt lite bland alla bloggar och hamnade här. Tänkte bara lämna ett spår efter mig och säga godnatt!

2008-04-05 @ 04:02:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0