3 timmar

Har försökt att sova i snart 3 timmar. Gick och la mig i sängen runt 23,30. Men så fort jag lade mig och skulle börja kolla på film så börja höra något konstigt... Gissa vad det kan vara om inte en skit stor fjäril. Jag går upp tänder lysset och försöker få ut den igenom fönstret, lyckas självklart inte. Släcker lysset och hoppas på att den ska sitta där den satte sig och bara sitta stilla. Men självklart inte. Efter 20 minuter börjar den igen, och så där har jag hållt på i tre timmar. Till slut fick jag in en full träff så den flög ut, fast den har ju fått ett antal smällar tidigare + att den har flygit in i allt möjligt, den var nog redan halv död, men lite frisk luft skadar ju inte. Så nu hoppas jag att jag somnar snabbt, ska upp 07,00 börjar skolan 08,40. Lycka till med det. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0