Bra start

Vaknade väl runt 12,00 tiden. Gick upp gjorde te, men de fick ja knappt smaka på innan min lille bror ringde och frågade ifall jag skulle med till Ica Maxi, Jag skulla ditt och köpa mera Allevo, det kostade endast 119 :- kr där just nu. Så jag och min älsta bror och min lille bror åkte ditt. När vi kom ut från affärer så moffade vi något slaggs spätt som min bror hade köpt och så hade vi en varsin bravo juice i handen. Sedan åkte vi hem till min älsta bror, (han har precis flyttat), men jag älskar hanns lägenhet. Hos honom så moffade vi glass, maränger, cola sås, choklaskulor och jordgubbar. Det var riktigt gott. Sedan åkte vi och hämtade min cykel, så nu är jag hemma och har gjort allt som jag skulle hinna med innan jobbet ikväll. Är nöjd, men lite trött. Går dagen var jätte rolig. Lägger upp bilder sen när jag orkar. Tack alla för igår.
I morgon vid 12,00 går ett tåg till stokholm som jag ska med, jag ska åka till Grönalund med Åza, Pontus och anna och kanske några flera. Det ska bli skit kul, jag kommer vara skit trött men det får jag allt vara.
Nu får jag se vad som händer innan jobbet. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0