Fredag 080808

Som vanligt käkade vi fruksot på hotellet eller hur man kan utrycka sig. - Vi käkade iaf hemma, blev lika god frukost som valigt. Vid 11 tiden gick vi till poolen, vi kände inte att gå till stranden idag heller. Vi badade, solade, kastade boll, läste och käkade glass och hade det allmänt trevligt.
Jag får inte glöma att säga att jag blev "jagad" av en flygande kakelacka, Fy fan vad äkligt det var, dom är ju stora och äkliga + att som flyger.
Vi var vid poolen till 15,00 tiden, påvägen hem gick vi förbi supermarket och köpte lite grejer till luchen vi skulle göra. Det blev sallad som innehöll, tomat, gurka och lök, till de hade vi tonfisk och bröd, asså tonfiksallad... Gott var de såklart. Läste lite efter maten och sedan somnade vi båda. vid 17,00 till ca 19,00. ska nu små fixa mig. Vi ska ut och äta. Då kan man ju inte se ut som vem som hällst.
Hem kommen.
Kom hem för en stund sedan, klockan är väl runt 00.00 tiden. Är helt slut. Måste vara värmen, Iaf, kom nyss hem efter att ha ätit ute för första gången faktiskt sen vi kom ner. Resturangen var mysig och maten var verkligen jätte god. Jag tog en Moussaka, tzatsiki och bröd och små mozzarella sticks. Allt var mycket gott. Nu ska jag prova att sova. Läsa lite och sedan sova som en gris.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0