Lördag 080809

Idag vaknade jag ganska sent, runt 11 tiden, då var frukosten klar att äta. Macka med ägg och te till de. Runt 12,30 begav vi oss till stranden. Inte samma som förra gången. Det var nedförs backe hela vägen, inte skönt för mina knän. Det var väl ungefär 3-4 km När vi väl var framme så hoppade vi havet, det var lite sämre strand denna gång. Det var grus och små/stora stenar. Men varmare i vattnet. Idag låg jag bara i skuggan, tänkte vila lite från solen, låg och läste. Badade 4-5 gånger. Vid 18,00 tiden tog vi bussen tillbaka. Det tog väl 5 minuter ungefär. Känns lite surt när de tar närmare 30-40 minuter att gå. Väl hemma duschade jag och sedan blev de tv & mera läsande. Runt 20,30 käkade vi mackor och drack te/kaffe. Mysigt var de. Klockan är nu 21,40 vi funderar på att gå ut och gå en runda kanske käka lite. Men vi får se....
Är nu hemma igen, vi var ute och gick lite, sedan gick vi och köpte ägg. Vi ska  göra något att äta, får se vad det blir. En skön och bra dag faktiskt. Inte alls mycket sol för min del, men det kommer flera dagar.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0