Natalie

Idag så träffade jag Natalie för "första" gången på säker 2-3 månader.
Vi träffades, cyklade ner till stan, köpte mat på Spicy hot och satte oss på strömsholmen, det var mums för magen =)
Satt och snackade om allt möjligt, precis som förr. Efter ett tag så bestämde vi oss för att gå en runda på stan, vi skulle vara tills jag började jobba vid 19,00.
Gick som sagt runt på stan, hittade en bikini underdel. Som en avslutning gick vi och käkade glass på Donkan, det var nog pricken över i:et. Tack för dagen honey.

Kom till jobbet idag, var väl inte så där super duper mycket att göra, så självklart fick man ju göra annat, fick göra rent säkert 10 ljusstakar med stearin. Gick faktiskt bra. Personalen blev imponerade..
Vid halv 11 tiden fick jag gå ut och ställa mig i garderoben, första gången. Fy fasen vad nervös jag va. Men de gick bara bättre och bättre, fan man stog ju och bara digga med musiken hela tiden.
Rätt nice med att växla allt, från disk till garderob till plock. I morgon blir det disk och sedan övergår jag till plock.
Min sista dag innan Grekland i två veckor. JIIHOOO

(marstrand 07, fasen vad man saknar det)

Kommentarer
Postat av: natalie

fy bubblan vad jag har saknat dig unge! kändes helt jävla underbart att träffa dig igen :) när du kommer tillbaka från grekland är du paxad, kom ihåg det!

2008-08-02 @ 13:07:16
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: linn

näee, ska du åka nu? faan va sköönt! du, vi får faan åka nånstans vi med! :)

2008-08-02 @ 16:59:13
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0