Onsdag 080806

Käkade frukost ute på balkongen runt halv 11. Gick ner till en strand, fel strand fick vi reda på sen. Det var väl runt 2-3 km. ner till stranden, ingen rolig väg. Så det blig nog buss ner nästa gång. Vi var på stranden i ungefär 3 tim. Vi vet inte riktigt exakta tiden. Påvägen tillbaka till hotellet så gick vi en annan väg, (skulle vi in ha gjort).
Vägen var värre + att jag knappt hade druckigt eller ätit något, så jag svimmade, eller det blev svart i ögona, det snurrade , jag tapppade balansen och plötsligt så satt jag ner i skuggan. Så min mamma gick och letade efter skjuts, jag kunde absolut inte gå. Hon kom tillbaka med en som kunde skjutsa hem oss.  Så nu har jag lärt mig en läxa (Drick mycket vatten). När vi kom hem duschade jag och somnade på en gång. Det behövdes. Vaknade vid 6 tiden och då gick vi på "träffen", sades inget speciellt. Vi käkade hemma, Greksallad, stektpotatis och bacon. Ni sitter vi och kollar på Tv och klockan är 22,00.
      

Kommentarer
Postat av: P

Cp... Drick vatten nästa gång!

2008-08-20 @ 11:57:08
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0