Party

Igår var jag och en av mina älsta vänner ute. Vi har känt varandra sen 6:års.
Vem om inte förstår att det är Patrycja jag pratar om.  Vi Var hemma hos mig innan vi skulle dra ut på Nrybron och bara chilla lite. Vi delade på en flaska vin, och vi båda kan nog säga att de kändes.  vi tog även två shotar. Men fy fasen vad vi skrattade, det var ett bra tag sen jag skrattade så mycket. Vi gick ner till stan, vi skrattade och pratade. Kom till Nybron köpte varsin xider och satte oss ute med en filt runt oss och pratade och bara njöt, om man kan säga så. Vi fick varsin shott och jag drack även te för efter ett tag så blev det lite kallt. Påvägen hem köpte vi varsin hamburagre, det var gott, men sen blev man bara mera llamående, de blev lite mycket alkoholl igårb Båda jag och patte blev lite för fulla. Men de var verkligen skit kul. Tack för en jätte rolig kväll. =)
   

Kommentarer
Postat av: Patte

Hahahah, skönaaaste bilderna! :$

Det var jätte trevligt igår gullan. puss på skinkan!

2008-08-21 @ 18:03:54
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0