Damn

Denna helg på jobbet va den värsta på grymt länge. Det har varit så mycket mat och disk. Fy fan mina rygg mår inte bra och mina fötter mår ju näppet värre. Har inte suttit ner i mer än 5 minuter och de var när jag satt och käkade. 
   Kom och tänka på en sak som min ena chef sa, han kom in rusande in i köket, som han alltid gör när han jobbar i baren. Då får han ur sig: -Kan fiskar simma?...(inget svar från nåogn i köket).. Han säger igen: - Ja det kan dom. Så går han ut lika snabbt igen. Haha, varför säger man sånt och vad får man sånt i från...
   Linn kom till Nybron efter hon hade varit ute. Hon sov hos mig. Så vi låg och pratade säkert fram till 5 tiden morse. Trevligt trevligt. Hon kommer förbi lite senare igen. Då ska vi gå och käka. Har inte ätit sen igår runt 21,00 tiden. Det börjar kännas i magen. Men annars då? nej skoja. Ska ner och göra te nu och sedan börja städa lite. Det är så att mina mamma kommer i morgon. 1 månad har gått så jäkla snabbt. Tjing pling

Jag vill ha dig här och Dansa

Kommentarer
Postat av: åzna

vi dansar i morgon ;D wait honey, wait haha

2008-12-07 @ 20:29:48
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0