Dans

Denna dag började inte bra. Jag somnade runt 04,00 igår och hade ställt klockan på 8. Vaknar av att min bror knackar på dörren och frågar när jag börjar, säger 10,00. Då säger han, men klockan är 09,45. Snabbt som fan smsar jag åza.
   Hon hade också försovit sig. Min buss hade precis gått. Så nästa buss skulle komma om 20 minuter. Så fort som fan packade jag väskan och tog på mig. Han med bussen, vi nästan små sprang upp för trappan till lektionen, när vi är framme ser vi att lektionen är i aulan istället. Fan vad surt . Men vi blev uppvärmda iaf. Så idag på dansen så gjorde vi klart dansen vi ska uppträda på julavslutningen. Det blir tre föreställningar.
   Efter dansen käkade vi och sen så hade inte jag några flera lektioner. Kom hem runt 13,00 tiden, gick och handlade lite saker, min mamma är i v-ås nu. Hon kommer till e-tuna i morgon. Blir kul.
   Ska snart hoppa in i duschen, ska till Lotta och ha det kul, käka, spel och planera inför nyår. Ska bli trevlgit som vanligt
 
                                                                                          Borta i en månad, vad gör då en dag till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0