Det är frågan

Sitter här och funderar. Funderar på hur man ska kunna fånga det man vlll. Jag är blyg, som de flesta som känner mig vet. Eller iaf kanske märkt. Hur gör man då för att våga göra saker, säga saker. Jag hatar inte att vara blyg, men ibland kan jag göra det. Jag tror det är mycket med hur jag mår och hur jag ser mig själv. Och jag tror att andra ser mig som jag ser mig själv. Så jag vågar inte fråga och göra visa saker just för att jag tror jag inte duger. Just nu mår jag mycket bättre, har inte mått så här bra på väldigt länge. Och jag känner att allt är bra och vill mera nu. Gå vidare. Men det kan man inte göra ensam.

Kommentarer
Postat av: Louise

usch. jag känner verkligen igen mig i det du skriver! och javisst är det jobbigt stundtals. Men jag tror, att du är en toppentjej och att alla andra oxå ser dig som en sådan. så våga mera, du har inget att förlora! :) Kämpa på, det är tufft, det gjorde även jag. Men till slut lossnar det, jag lovar! lycka till! :)

2008-12-07 @ 22:59:37
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0