Kär?!

Kom hem från bion för någon timma sen. Jag och den jag gick med hade väldigt kul efter filmen och under filmen:- skratt, nästan tåran, skämigheter, sura miner och händerframför ögona.
Filmen var riktigt bra, Robert Pattison är nog en av de snyggaste jag sätt i en film. På andra bilder är han inte snygg, så  han blir fulare auotamatiskt och när jag fick reda på att det är han i harry potter, och där dör han, då var han inte manligt. Nej fy fan i filmen, som sagt, i filmen var han så jävla snygg,  men jag tänkte det att det är film, så här är det inte på riktigt.
Så jag är väl inte kär, bokstavligt talat. Tänkte ju på min kära som jag var med och det var verklighet.

Skämt och sido. Tack för bio besöket, as roligt verkligen, måste ses igen.
God natt. Tjing pling



Har bestämt mig, jag kan gå ut med vem det är jag har träffat...
Lotta, Charlotta! 12,30.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vilken film var det du såg?

2008-12-30 @ 11:27:37
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0