Kossa

Har letat efter mitt pass i ungefär 1 timme nu. Måste man verkligen ha med sig pass när man åker båt? Kommer inte ihåg. 
   Packingen går framåt, packat ner fest grejerna, skor och underkläder. Längre har jag inte kommit. Vill hitta mitt pass först. Hade det senast i aug, när jag var i Grekland. 
  Just de, när jag letade efter mitt pass, så hittade jag alla mina kossor, (när jag gick i 7:an tror jag de var, började jag samla på kossor). Men la undan alla när jag bytte rum hos min mamma. Men nu är det mesta framme igen. Ska ta kort på dom, det är en del.
   Sist men inte minst, så ska jag ta en paus nu, ska ner och käka färsk ananas.
 Tjing pling

Kommentarer
Postat av: linda

du kan sluta leta :P

ska du bara på en vanlig sverige finland kryssning så behöver du det inte =)

2008-12-09 @ 18:14:15
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: linda

Då måste du dessvärre fortsätta leta ;)

Till tallin behövs de =)

2008-12-09 @ 22:10:22
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0