Lördagen..

Som vanligt vet jag inte vad jag kan skriva om denna sjuk roliga lördaskväll. Det var jag, Lotta, Janna & Linn.
Vi började hemma hos mig. Tog en massa kort, skrattade, spelade spel, ramlade, spillde, dansade Osv.
Volymen höjdes ju mer dricka vi fick i blodet. Musiken blev bättre och mera party blev det i hjärnan.
Kvällen avslutades bra.  Jag, Linn & Janna tog taxi ner till Lotus. Kom väl ner till stan runt  00,00 tiden. Vi hade flyt och kom in gratis. Det blev bara en massa dans och ett avslut vid 01,00. Gick och köpte mat och sedan väntade vi på Jannas buss.
En skit rolig kväll. Måste göras om. Nyår kanske? Tack tjejer., 






Kommentarer
Postat av: Linn

Nyår nyår nyår!! :D

2008-12-23 @ 15:49:47
URL: http://www.improveme.se/lyxlirare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0