Så här på natten

Denna dagen/natten va verkligen en hemsk jobbdag. Men skriver mera om det i morgon.
Sitter och snakar med en kille som jag inte pratat med på väldigt länge. Men vi pratar lite om lite olika saker, så kom vi in på att han iaf läser min blogg då och då. Så kom de fram att han hade ett får som "prydnad" och jag har slickat en barbara i röven..  Det kan inte bli mycket roligare

Tovi - God Jul! säger:

Jag har ett får som "prydnad" du slickar en manlig barbara

Fredags underhålling. Sitter även och smsar, så skickades ett sms med en raggnings repilk som han har kommit på. Haha, då blev de ännu mera skratt. Skirver inte hans raggnings replik här. De är ju lite taskigt.. Roliga killar de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0