Tjejsnack

 
Försov mig idag. Det var precis som förra måndagen, kom 10 minuter försent. Missade  bara uppvärmingen. Vi gick igenom dansen med ljus idag och hade dom   kläder vi ska ha på uppvisningarna på torsdag. Börjar bli lite nervös om jag får säga det själv. Efter dansen så gick jag och käkade med min bror. Efter lunchen så slutade jag så jag drog hem till min pappa och fixade lite musik. Så nu har man lite ny musik. Gick sedan hem och sov i tre timmar. Vid 7 tiden så kom Linn och hämtade mig så åkte vi till Lotta, där blev de, chill, spel, pizza och en massa tjej snack om massa killar. Haha. Det är då goa tjejer det där. Är nästan sjukare än förut. Min hals är värre, mitt huvud är ltie bättre,men jag är mera förkyld. Dax att sova nu. Ska upp vid 7 tiden. Hoppas jag somnar.  Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0