Trött

Är hem kommen efter 6 timmars frånvarande hemmifrån. Vi kom till Tuna park efter ett tag, en viss person missade bussen. Så jag och Lotta gick ner till stan, tar ju som sagt 15-20 minuter. Kom till tuna park, gick runt hittade inte så där jätte mycket, men tre grejer iaf. Blev även käk där ute. Blev wook för min del.
Har som sagt inte sovit något inatt. Är något trött nu har varit vaken i 26 timmar om inte mera. Ska vara vaken några timmar till. Sedan ska jag sova som en gris. Det kan nog vara svårt att nå mig, men prova kan man ju om det är det ni vill. Tack för denna dag tjejer. Tjing pling

(1,Så pigg ser jag ut efter 0 timmars sömn och arbete.
2,Kolla på isen, as coolt, Lotta upptäckte det när vi gick ner till stan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0