Yeahp

Vad kan man säga om denna arbetskväll. Trodde att det skulle bli en lugn helg, med chill och tv tittande. Men så blev de inte. Jobb fick de bli. Kom till jobbet, såg att det var fullt i hela matsalen, jävla skit tänkte jag. Så jag gick till mina chef och frågade vad de var. Så var de någon jävla julbords dag. Men han sa att de var kul att ha mig där och roligt att jag ställde upp den kvällen. Fick beröm för att jag var så snabb med allt. Så det känndes ju självklart skönt. Det var ju närmare 50 pers. Kvällen i övrigt gick bra. Det var faktiskt bra med folk. nice med drix. Lite extra klirr i kassan är ju alltid nice.

I morgon blir det stan med Linn vid 13,00 tiden så ska nog sova nu så jag orkar med att komma upp och att jobba i morgon med. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0