AJ!

Har som sagt varit vaken hela natten.
Tog en dusch på morgonen, fixa mig lite. Sedan tog jag bussen ner till stan, det spö regnande verkligen.  Det har regnat sen 6 i morse. Jag var nere i stan runt 09,15. 
Kom ner till stan gick till Donkan och köpte två toast, för min förvåning så träffar jag Janna och hennes mamma där, väldigt skoj.
Käkade mina toast och gick sedan bort til tandregleringen.
Dem gjorde väl de gammla vanliga, tog bort grejer,för att sedan sätta in nytt, jag har igentligen ingen anning vad dom gör, men så länge det blir bra =). Dom sa att det har hänt mycket och att de kommer bli bra.
Efter mitt besök så gick jag till The phonehouse och prata om min  "hela" mobil. De sa att de skulle göra en reklamation på den så kanske man får en ny mobil eller en annan mobil, om de går igenom vill säga.
Efter de så gick jag bort till Hemtex för att köpa ett lakan, har viljat haft ett svart ett bra tag så köpte ett satin.
Love it! (bild nedan). Hade även lite tur de var 50% rabat på de också.
Jag ringde några för att höra om de ville hänka på att käka men icke sa nicke.
Ringde min älsta bror och frågade,han skulle till banken så han kunde iaf skjusta hem mig, fick sitta hemma i min ensamhet och käka och kolla på film.
Till min "förvåning" så somnade jag väl efter 1 timme och sov i några timmar. Väldigt skönt.
Nu är klockan 21,00 och ska snart käka igen. Det luktar gott, kykling, potatis och gräddsås. Får se hur de går med mina tänder, de gör svin ont nu.
Fick även hem ett paket idag med en helt vanlig tröja/linne (Bild nedan)
Hoppas alla har haft en bra dag Tjing pling

Dagens:                                                                  Dagens köp:

      



Dagens prislista:
Buss 10:-
Mat 55:-
Lakan 175:-
Tröja 85:-
Donkan 20:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0