Bra dag

Denna dag har varit super nice.
Vaknade som sagt ungefär halv 10. Sovit 6 tim. 
Gick ner käkade frukost, hämtade posten. Hade fått ett paket, en bh och didem (bild nedan).
Sedan börja jag städa mitt rum lite, damma, damsög, och lite så.
Åkte ner till stan och träffade Åza, jätte trevligt och roligt. Vi har inte sätt sen skolavslutningen.
Hemskt igenligen. Vi är ju alltid i skolan.
Köpte en väska och en klocka, gula är båda (bild nedan). Har väskan i blått, men har alltid viljat ha den i gult, så fanns den helt plötsligt.
Vi gick runt ett tag på stan, vi käkade på donkan. Inte super gott. Det är gott då, men sen mår man bara illa.
När jag cyklade ner till stan, de vill jag igentligen inte snacka om, men iaf. Fy fan vad de regnade, små regnade lite när jag började men halvvägs. fy fan de var som någon slängde hinkar på mig när jag var nära stan.
Efter våran tur på stan så bestämde vi att skiljas när vi såg att vädret började bli sämre igen. Tack för dagen Åza =)
Åkte sedan till min pappa efter stan, min bror tvättade så "hjälpte" honom lite. Sedan gick vi till Hk, han handlade och jag hämtade ut ett paket, en sjal och en svart långtröja (bild nedan).
Sedan gick vi hem, fixade mat, eller de var färdiglagat men vi värmde på, de blev potatismos med fisk. Fan nice, men fan mår illa nu.
Brände även ut typ 15 nya filmer, har nu lite att titta på nu.
Sitter nu här skit trött men hoppas alla haft en bra dag, Tjing pling

Dagens:


Dagens köp:
Bh, Dediem, sjal, väska, klocka & lång tröja

Kommentarer
Postat av: Patrycja

fett snygga jeans vill ocksa ha sana! :)

2008-07-18 @ 18:42:49
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0