Dans med Shan the man

Kom nyss hem från jobbet, det har verkligen varit skit mycket att göra hela tiden.
Ok det är lönehelg, men kan de inte vänta tills i morgon, de kändes som en lördag gånger 3. Men tiden går ju som sagt snabbare när de finns lite allt göra.
Jag har ju också skit kul på jobbet, idag är nog en av de bästa jobba dagen sen jag började. 
Kan berätta lite snabbt, alla vem väl vem "shan the man" är. ? Iaf han var där, han känner min chef. Som vanligt så kommer han in i köket, shan har varit på Nybron några gånger förut men idag var bäst. Iaf han kom in i köket, och vill som vanligt hjälpa mig och göra olika saker, men jag sa ju nej..sa till honom att gå ut och dansa och ha kul, men de ville han inte, så han började dansa med mig, han tog mig runt midjan och så svängde vi runt lite i köket, fy fan vad pinsamt, helt plötsligt stannade han upp och sa, - hur gammal är du?.... 19..? Gissa hur gammal jag är... 25? Nä men  va inte så snäll.... 27? Nä jag är 30.. Och kolla på mig ungkarl i mina bästa dagar. Du har mycket att se fram emot flicka lilla. Och själv klart blir man ju lite generad jag står ju liksom med "shan the man".. Men så började han så klart att skämta fy fan vad jag garvade. En rolig kille det där. Han skrattade till och med åt mig eller kanske "åt mig", jag sa något kul men kommer inte ihåg vad, var ju lite roligt att ha nkunde skratta åt mig.
 Så de är ju inte piss tråkigt på mitt jobb iaf.. Fick även lönen idag och nice med drix.
Just de kom på en rolig grej till. Ena kocken sa att en stekpana var varm så jag inte skulle bräna mig, så säger en bartender som var inne i köket. - De är ingen fara att hon bräner sig hon är ju hetare än stekpannan. Haha, blev ju lite generad men samtidigt började man ju skratta.
EN skit jobbigt men absolut bästa dagen. Nu ska jag prova att sova Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Patti

Hahahaaha.. Lite avundsjuk man blir :P

2008-07-27 @ 23:58:06
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0