De är nice

kom nyss hem från att inte  ha varit hemma sen 12 i morse. Jo kom hem en snabbís och bytte om.
Kan börja berätta om min dag, min bror väckte mig ungefär 10,20, jag somnade 07,00 ungefär i morse så var något trött. Men iaf min bror undrade ifall jag ville käka mat med honom nere på stan vid 12,00 tiden. Så jag somade självklart inte om. Så jag gick upp ur sängen vid 11,00 tiden. Tog på mig och fixade mig lite lätt.
Begav mig ner till stan, mötte min bror på EGO där han självklart köpte lite grejer.
VI käkade mat på hyttan, så jäkla god mat, tog en Svart & vit  (black & white). Grymt gott. Sedan gjorde vi inte så mycket mera på stan. Kom hem bytte om och åkte till Robert för att mötta Linn. Vi var där ett tag och väntade på Lotta.
Vid 4 tiden måste det ha varit, så kom lotta och hämtade oss. Vi åkte bort till Billy boys, tog en skit äklig grej, kommer inte änns på vad det heter.  Mos rulle typ. fy fan!
Vi satt där till säkert till 18,00, så vi bestämde för att dra vidare. Vi åkte hem till Robert för att släppa av mig och Linn, men Lotta ville inte riktigt lämna oss så vi gick till Statoil och köpte glass och satte oss vid ett dagis och pratade om lite allt möjligt. En väldigt mysig och trevlig dag. Man hinner göra så mycket mera när man går upp tidigt.
Tack för en bra dag. Tjing pling

Dagens X 2:
Stans & Chill
     



( Den goda maten black & white)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0