En lång natt framför mig

Kom nyss hem från en promenad med Patrycja.
Som vanligt tog de väl kanske 1-2 tim. Lika trevligt varenda gång, om inte trevligare.
Vi pratade om killar, de är vårat lilla speciella samtals ämne just nu.
Tack för promenixen.

Nu händer de igen, jag ska vara uppe hela natten.
Jag ska till Tandläkaren klockan 10 i morgon.
Ni som känner mig borde veta att jag inte kommer upp till den tiden,
vet inte när jag var uppe vid den tiden senast.
Så jag ska väl försöka underhålla mig vid datorn och kolla på filmer.
Hoppas alla får en skön nattsömn.
Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Patte

Haha, det är fan sant.. Vi måste ta och byta samtalsämne, vi vill ju inte att de ska få för mkt luft i sig?

- Förresten, jag lider med dig.. Ska också titta på filmer hela natten ;)

2008-07-07 @ 00:48:27
URL: http://paatti.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Svar: ska titta på filmer.. Har velat göra det under en hel månad nu, riktigt avkopplande och nu när jag inte jobbar dagen efter kan jag njuta ;)

2008-07-07 @ 01:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0