Film kväll



Idag har jag nog igentligen inte gjort något spciellt. När jag vaknade så gick jag ner käkade och gick ut, det var ju så grymt fint väder. Var ute i kanske1 timme.
Sedan gick jag upp på mitt rum, såg att jag fått sms av Patrycja. Hon undrade ifall vi skulle ses och kolla på film och prata.
Vi bestämde en tid, jag tog en dusch och sedan träffades vi vid 19,00. Vi gick till HK för att köpa lite till kvällen.
Köpte igentligen inget speciellt, en kaffe latte, mjölk, phiadelfia ( eller hur man stavar :P ), lite choklad, en "pudding" av något slag och en Mer dryck.
Vi gick hem, pratade, käkade Patrycjas mammas hemma gjorda pizza mycket gott, kollade på massa bilder och sedan på en film. Vi kollade på Linas kvällsdagbok, som jag säkert har sätt 6-7 gånger. Han Ivar i

filmen är så sååå grymt söt Han är 92:a i verkligheten, men ändå.
Vid 23,30 tiden gick vi en liten snabb promenad och sedan gick jag hem.
Så nu sitter jag här chillar, precis ätit mina super goda mackor och ska kolla på film och bara chilla.

I morgon ska jag klippa mig, antingen blir de förändring eller så blir de topparn. Vill igentigen spara till långt, de var ett tag sedan jag hade långt hår, så de blir nog bara topparna.
Hoppas alla haft en bra dag. Tjing pling

Dagens:



Dagens prislista:
HK 84:-
Skor 599:-

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Det var mööösigt :P

2008-07-05 @ 16:37:02
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0