Hem kommen

Kom hem för ungefär 45 minuter sedan. Det är så att jag och Linn har haft "film maration". Kanske inte riktigt kan kalla de så. Vi skulle se på alla Harry Potter filmerna, vi såg ettan och tvåan, en bra början iaf.
Dagen började såhär:
Tog cykeln bort till Svea plan, mötte Linn, vi köpte de vi skulle och cyklade hem till Robert.
Tog utt hundarna och stannade vid Maestro och köpte varsin pizza.
När vi kom in igen var klockan 21,30, så vi började kolla på film ganska sent. Men runt 02,30 var andra filmen slut, Linn hade somnat och jag visste inte vad jag skulle göra, efter 30 minuter lägger jag mig ner, men precis då vaknar hon till. Vi båda går ut med hundarna lite snabbt och sedan cyklar jag hem. Eller inte hem till mamma utan till pappa. Gick upp en snabbis och pratade med min bror i typ 20 minuter sedan begav jag mig hem. Nu sitter jag här lite halft trött ska prova att sova. Hoppas du haft en bra kväll. Tjing pling
Dagens:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0