Kan inte

Jag kan verklige inte sova.
Kollade på en film och sedan provade jag.
Men de ville sig inte.

På senaste tiden har jag ju bara skrivit om att jag inte kan sova.
Tråkigt läsande, men sant.
Jag skriver blogg, just för att kuna skriva av mig. Jag skriver inte för att folk ska läsa de.
Jag läger upp bilder på mina "Dagens", "Dagens köp" "Dagens prislista". osv.  just för att jag ska ha lite mera koll.
Visst det är ju skit kul att folk läser min blogg Statistiken är ju inte nere på 0 precis.
Men som sagt hoppas jag somnar snart =)
Hoppas ni andra sover gott. Tjing pling

(Bilden är från Marstrand sommaren 07, Saknar de gammla tiderna)

Kommentarer
Postat av: natalie

jag saknar meeeeed

2008-07-12 @ 10:14:16
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: melinda

oj vad jobbigt att somna så sent varenda natt, men när kliver du oftast upp då?

2008-07-12 @ 13:31:59
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0