Klippning

Idag var har jag mest tagit de lugnt.
När jag vaknade så hade jag fått lite smycken från Cocoo. (bild nedan)
Åkte ner till stan för att klippa mig, blev nöjd de blev 1-2 cm på toppárna.
Så de blev ingen stor förändring. Efter mig så klippte Micke sig. Självklart blev han också snygg ihåret.
Efter våran styling gick vi en snabbis på stan letade efter peeling till kroppen och till ansiktet men hittade ingen av de som jag ville ha.
Så vi skulle åka till Hk för att hämta ut ett paket med två väskor (bild nedan) men vi fastnade vid våran kusin och hans/michaels kompis. Så vi stog och pratade lite. Men kom på att jag skulle mötta Linn vid kvart i så på 20 minuter skulle jag hinna cykla och hämta ut paketet. Självklart han jag göra de.
Mötte Linn på stan, vi gick en snabbis och chekade hennes percing och gick vi till två affärer, Gina och Lindex. köpte ett linne och peeling (bild nedan). Sedan cyklade vi till Årby, Linn skulle mötta Robert där.
Sedan gick jag hem. käkade och nu fixar jag mig.
Det är så att jag och Patrycja ska dra på en fest, det roliga är att min ena bror också är där. Det är hans kompisar som vi ska festa med, kan man säga. Men de blir nog kul, hoppas jag iaf. =)
Hoppas alla andra får en bra kväll Tjing pling

Dagens:

 

Dagens köp:
Linne, smycken peeling,
    
Röd väska & svart väska
 

Dagens prislista:
Linne 99:-
Armbnad 85:-
Örhänge: 165:-
Andra par örhängen 0:-
Peeling 35:-
Röd väska 249:-
Svart väska 299:-
Sprit 100:-
Klippning 200:-

Kommentarer
Postat av: Patte

haha, det blev ju riktigt kul :P

2008-07-05 @ 16:36:07
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0