Lyckat

Går dagen var så jävla rolig. Asså fy fasen vilka tjejer.
Kan tyvärr inte lägga upp de värsta bilderna, så de får blir dom lite mera normala.
Men vi dansade, sjöng, skrattade, vi var halvnakna och gud vet vad.
Vi började knata ner vid halv tolv men kommer in på Nybron halv 1 så sega är vi på att komma ner på stan, hela resan ner så pratade vi på engelska/americanska. Verkligen en skit lyckad kväll.
Vi var på Nybron en timmma men det känndes som evigheter vi dansade och hade det skoj.
Hoppas eran kväll var lika bra den =)
Nu hoppas jag att jag kan somna om klockan är endast 08,00.
Kvällens:

Kvällens bilder:
  
  
   

Kommentarer
Postat av: Asall

Svar: Jag håller med dig!

Tyck gärna till på dagens på eller av eller säg vad du tycker om mitt recept på kladdkaka!

Fina bilder!

Ha det bra!

2008-07-20 @ 18:37:18
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: Linn

jag måste ha alla bilder :D

2008-07-20 @ 20:26:51
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0