MHHH

Just nu finer jag inga ord hur ont jag har i fötter och armar och rygg.
Kan ju börja skriva lite lätt hur allt detta började.
Kom till jobbet 19,00, det första som man får höra av en servitris är:
 - Förlåt, vi ber så hemskt mycket om ursäkt.
Tänkte inte så mycket mer på de... Tills jag kom in i köket. Världens berg av glas, talrikar, allt.
Aja tänkete jag, gick ner bytte om och började sakta med säkert fixa de.
1,5-2 timmar senare är allt borta. Lite block och sånt kvar, men tänkt då hur mycket det är, en maskin tar ungefär 1 minut. De var ungefär 40-50 pers som hade ätit, innan jag kom. Det är ju inte bara en tallrik, utan skålar, grejer man har sås i, pommes i, ja tänk bara.
Men iaf runt 21,00 käkade jag. Fy fasen vad gott de var. kött, criscross och bea sås. Mycket gott.
Iaf vid 21,00 så bytte jag om till plock klädsel. Började plocka, hämta is och allt man gör inan allt folk kommer.
PANG vid 23,30 kom de så sjukt mycket folk, jag hade hand om två dans golv där nere på Nybron. Asså det var proppat med folk, man kom ju inte änns förbi. Gick upp och ner 1000 gånger men de var lika mycket grejer hela tiden.
Kom och tänka på en as snäll kille, stod och plockade så skulle jag bara böja mig framför honom och ta de vid honom, då säger han :- NEJ, stopp där. Låt mig hjälpa dig. Hehe, as snällt gjort. =)
Men förut att mina armar är döda och mina fötter med så var de en kul kväll.
Fick nice med drix både idag och igår. 260 idag och 200 igår. så på tre dagar 600 bara för att ha jobbat.
Så kommer ju lönen om ungefär 2 veckor. SWEET.
Hoppas alla ni andra har haft en skoj kväll. Tjing pling

Min goda mat!
Dag 1. innan allt folk kom, satt och vek serveter, drack fanta och käkade chilli nötter.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0