Nej nej

Igentligen orkar jag inte skriva något alls. Jag somnar verkligen när som hällst.
Jag ska hålla ut till 7 iaf, sen ska jag fan sova. Gör en liten lista på vad gjort idag ist.

# Gick ner satte på te och gick ut och satte mig på trappan vid 9
Hämtade posten fick tre brev. Ellos, HM och Betties Galleria (bild nere)
# Vid halvt tio satte jag på en ljus tvättmaskin.
# Hängde upp den vid 11 tiden, satte på den mörka medans.
# 12,00 duschar jag, möter min bror och vi går till stan
# Vi går runt, käkar på Hyttan, gott gott.
# Kommer hem, åker nästan på engång till Jysk kollar lite
# Åker sedan till Hk för att hämta ut ett paket. (tröja gul och jeans kjol)
# Åker hem, chillar. Går ut och hämtar in all tvätt.
# Sitter här och klockan är 17,10.

Detta var då min dag. Ganska händelserik. Är skit trött. Sov gott!
Tjing pling

Dagens:


Dagens köp:
Gul tröja, Jeans kjol, Randig tröja, Rosa tröja & örhänge, lypsyl

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där rosa tröjan ville jag köpa :P såg den i veckorevyn!

2008-07-15 @ 19:45:07
Postat av: Linn

de va jag! :P

2008-07-15 @ 19:45:24
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0