Patrycja

Somnade 8 i morse och vette fasen när jag gick upp, 16,00 kanske.
Iaf gick ner tog mat, fyllda papriker, fy fasen vad gott de är.
Gick iaf ut och satte mig i solen, behöver verkligen sol.
Vid 18,00 tiden mötte jag Patrycja. Vi gick till HK, jag hämtade ut ett paket med kläder.  (bilder nedan)
Sedan gick vi runt, köpte glass och satte oss vid en bänk, chillade och pratade.
Vid 20,00 gick vi hem till henne hämtade mina filmer, sendan hem till mig och kollade på film.
Följde med henne en bitt, eller vi gick lite sen gick hon hem.
Hon åker till Polen i morgon i 2 veckor. Ha de så rolig, kommer sakna dig! =)
Men iaf hoppas alla har haft en bra dag. De har iaf jag haft. Tjing pling

Dagens:

Dagens köp:
Väska - 2 Bh:ar - 2 Trosor - Leggins & Balleskor
     

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Kommer ocksa att sakna dig gumman! Far svar den 19:e messar direkt :P

2008-07-13 @ 14:20:48
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0