Seriöst

Ibland blir jag fan arg. Seriöst.!!
Kom nyss hem efter en 7-8 km, promenad med Linn och en utflykt med Linn och Robert ut till Sundbyholm. Även där var Roberts kompis och hans tjej. Henne har jag väl träffat typ 2-3 gånger, och han typ 5 gånger max. Men iaf ska komma till saken, Hon tycker inte om mig, för att jag är jag!! Hon ville inte komma upp och sätta sig vid mig och Linn medans de anndra badade. Hon sa att hon inte gillade mig, antagligen för att hon tror något om att jag och Roger (hennes kille) är på G eller något sånt töntigt, jag känner inte änns honom, jag har träffat honom ett få tal gånger och vi har inte änns pratat. så jävla fittig tjej, fan vad jag hatar henne just nu. Hon känner inte mig och jag känner inte änns någon av de två................

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Den muttan kan gå och spela golf (pest och pina i mina ögon)

2008-07-27 @ 23:59:17
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0