Somna

Här sitter jag just nu, lite halft stressad. Vaknade nyss efter 3 timmars sömn.
Denna dag har nog varit perfekt. Vaknade och dagen bara rullat på.
Var ute från 09,00 till 12,00. Min bror ringde runt 12 och undrade ifall vi skulle ner på stan och käkade, så vi drog ner till stan runt 12,30 tiden, käkade. Jag tog grillatlamm, mhh det var gott.
Sedan gick vi lite på stan och sedan hem.
Gjorde inte så mkt hemma, utan gick ut i 10 minuter sedan gick jag in,och sedan upp på rummet vid 16,30 lade jag mig och somnade.
Detta är då min dag, och nu bär de till jobbet. Orkar inte, men vad gör man inte.
Klant som jag är så har jag bränt mig på alxlarna. har inte varit ute i solen på hela sommaren, jag skojar inte så sitter jag ute i tre tim, + att jag då inte tål sol.
Ha en bra  kväll Tjing pling
Dagens:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0