Vaken

Somnade ungefär vid 18,00 igår. Satte på en film och pang så somnade jag.
Vaknade vid 00,00 tiden, gick på toa och somnade om lika snabbt igen när jag la mig ner.
Sov gott sen vaknade jag vid 06,00 kolla vad klockan va, slött ögona och somnade om.
Sitter nu vaken och klockan är 09,00, vaknade 08,00 och kunde inte somna om.
Rätt nice med 14 timmar, men sov doc inget dagen innan så 7 tim. på två dygn för mig är
igentligen lite lite, men de får räka, får väl sova lite sen.
Ska snart ner och käka frukost och sedan gå ut och få lite färg om de går.
Ha en trevlig dag. Hoppas man pallar med jobbet ikväll =) Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Linn

va konstigt? :/ du får visa den på riktigt sen då :)

2008-07-16 @ 19:06:39
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0