Chill

Idag har jag nog inte gjort något speciellt. Chillat kan jag säga bara.
Städade lite, hängde upp kläder, tog upp kläder plocka undan lite i mitt rum och rensade lite lådor med kläder och sånt.
Gick till HK, för att köpa lite grejer till mig, min bror och mamma.
Blev lite grejer att bära på men de gick bra.
När jag kom hem fixade jag pizza, käkade med min mamma, sedan fixade jag även pitá, fy fan va det är gott. För  er som inte vet vad det är; Det är som winebrödsdeg med antingen, spenat eller fetaost. JA! det låter äkligt men det är så sattans gott.
Iaf, efter jag käkat gick jag upp till mitt rum, satt lite framför datorn, sedan satte jag på en film, när den filmen var slut så satte jag på ännu en film. Så min kväll/dag har mest varit chill och film tittande.
Nu är klockan snart 03,00, ska nog gå och lägga mig och försöka sova.
Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0