Kalas

Denna dag har varit chill. Gick och la mig halv 7 i morse satt vid msn och prata och chekade runt lite på de intärnanätet.
Att jobba igår som plock var faktiskt väldigt kul, träffa en massa folk, gå runt. Lite mera att göra och så.
Min ena chef sa det att jag kanske kommer byttas ut till plock istället. Bra på ett sätt. kommer att jobba mindre timmar, men får se hur de går. Kom hem runt 03,00. En bra och trevlig kväll.
Vaknade väl runt 15,00 eller något i den stilen, gick ner käkade, chillade och sedan så började jag små fixa mig, eller igentligen inte, bytte bara om, sminka sig pallar jag inte med. Vi skulle dra på kalas hos min kusin som har fyllt 16 år. Grattis på honom igen i efterskott. Där var de lika trevligt som vanligt, fika och tårta de är livet. Åkte där ifrån vid 21,00. så vi var där i kanske 3 tim. Jag och min lille bror åkte hem till pappa och köpte pizza. mhh de var riktigt gott. Så jag är inte så jäkla nyttigt, men de bryr jag mig inte om.  =)
Nu ska jag bara chilla är as trött men har ändå sovit i 9 tim. ungefär.
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:


Kommentarer
Postat av: Kalle Kanyl

HAHAHAHa fett roligt! har du MSN?

2008-06-09 @ 22:40:08
Postat av: Anonym

HAHAHAHa fett roligt! har du MSN?

2008-06-09 @ 22:41:07
Postat av: sofia

svar: och du är?

2008-06-09 @ 23:36:03
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0